§ 1
Postanowienia wstępne
- Sklep internetowy ERGOOAK dostępny pod adresem internetowym ergooak.pl, prowadzony jest przez Filip Jarugę prowadzącego działalność gospodarczą pod firmą FLOOREN Filip Jaruga, wpisaną do Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej (CEIDG) prowadzonej przez ministra właściwego ds. gospodarki, NIP 6030054682
§ 2
Definicje
- Sprzedawca – osoba fizyczna prowadząca działalność gospodarczą pod firmą FLOOREN Filip Jaruga, z siedzibą przy ulicy Zajęczej 40, w Hajnówce (17-200) NIP 6030054682.
- Klient – podmiot, w tym osoba fizyczna, osoba prawna lub jednostka organizacyjna niebędącą
osobą prawną, której przepisy szczególne przyznają zdolność prawną, posiadający pełną zdolność
do czynności prawnych, który przegląda treści Sklepu, korzysta z funkcjonalności Sklepu, składa Zamówienie, lub zamierza zawrzeć Umowę sprzedaży w ramach Sklepu albo zawiera taką umowę. - Konsument – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową.
- Kupujący – Klient/Konsument
- Koszyk – element oprogramowania Sklepu, ułatwiające Kupującemu dokonywanie zakupów w sklepie ergooak.pl, umożliwiające gromadzenie wybranych ofert lub złożonych zamówień w jednym miejscu oraz podgląd wartości zakupów. Koszyk tworzony jest automatycznie w wyniku wybrania opcji DO KOSZYKA przynajmniej jednego towaru. Wybranie opcji DO KOSZYKA nie stanowi przyjęcia oferty ani potwierdzenia jej otrzymania i nie jest wiążące ani dla Kupującego ani dla Sprzedającego. Kupujący może w każdej chwili usunąć z koszyka każdą wybrany Produkt.
- Regulamin – niniejszy Regulamin świadczenia usług drogą elektroniczną, a także sprzedaży Produktów, w ramach Sklepu.
- Sklep – serwis internetowy dostępny pod adresem www.ergooak.pl za pośrednictwem, którego Kupujący może składać Zamówienia.
- Produkt – dostępne w Sklepie rzeczy lub usługi mogąca być przedmiotem Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą. Część z nich ma możliwość wyboru parametrów tj. kolor blatu i stelażu, rozmiar.
- Formularz zamówienia – interaktywny formularz dostępny w Sklepie, który po dodaniu wszystkich Produktów przez Kupującego do Koszyka umożliwia złożenie Zamówienia. W formularzu zamówienia Kupujący ma możliwość wprowadzenia wszystkich danych niezbędnych do jego realizacji, w tym sposobu dostawy i płatności.
- Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży Produktów w rozumieniu Kodeksu cywilnego, zawarta pomiędzy Sprzedawcą a Kupującym, zawierana z wykorzystaniem serwisu internetowego – Sklepu. Do Umowy sprzedaży stosuje się prawo polskie. Językiem Umowy sprzedaży jest język polski.
- Zamówienie – oświadczenie woli Kupującego składane za pomocą Formularza Zamówienia i zmierzające bezpośrednio do Zawarcia Umowy Sprzedaży Produktu lub Produktów ze Sprzedawcą
§ 3
Postanowienia wstępne
- Właścicielem sklepu internetowego znajdującego się pod adresem internetowym www.ergooak.pl jest FLOOREN Filip Jaruga, z siedzibą przy ulicy Zajęczej 40, w Hajnówce (17-200) NIP 6030054682
- Dane kontaktowe – adresy elektroniczne: kontakt@ergooak.pl, numer telefonu 502 162 163
- Dane kontaktowe do zgłoszeń w ramach rękojmi za wady rzeczy sprzedanej, w ramach gwarancji, do zwrotu Produktów, do zgłaszania nieprawidłowości w działaniu Sklepu: FLOOREN Filip Jaruga, Zajęcza 40, 17-200 Hajnówka
- Sprzedawca prowadzi na terytorium Rzeczpospolitej Polski sprzedaż detaliczną Produktów za pośrednictwem sieci Internet i przy pomocy Sklepu.
- Sprzedawca świadczy usługi drogą elektroniczną w postaci bezpłatnej możliwości przeglądania treści Sklepu, udostępniania funkcjonalności Sklepu, w tym interaktywnego formularza Zamówienia oraz zawierania Umów sprzedaży za pomocą systemu teleinformatycznego.
- Niniejszy regulamin powstał na podstawie art. 8 ust. 1 pkt 1 Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz w związku z Ustawą z dnia 9 maja 2014 r. o prawach konsumenta.
- Regulamin określa zasady funkcjonowania Sklepu oraz korzystania z niego, a także warunki sprzedaży Produktów w ramach Sklepu, w tym w szczególności warunki składania Zamówienia i jego modyfikowania, dokonywania płatności oraz inne uprawnienia i obowiązki Kupującego oraz Sprzedawcy związane z zawarciem Umowy sprzedaży, w odniesieniu do: postanowień Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną; Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych) (dalej zwane RODO), postanowień Ustawy z dnia 9 maja 2014 r. o prawach konsumenta, postanowień w zakresie ochrony danych osobowych wynikającej z Ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną i Ustawy z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych, postanowień Kodeksu cywilnego.
- Regulamin określa w szczególności:
- zasady składania Zamówień przy pomocy systemu teleinformatycznego,
- zasady zawierania Umów sprzedaży przy pomocy systemu teleinformatycznego,
- warunki sprzedaży Produktów w ramach Umów sprzedaży,
- zasady przetwarzania danych osobowych.
- Regulamin dostępny jest nieodpłatnie pod adresem internetowym www.ergooak.pl/regulamin, w taki sposób który umożliwia pozyskanie, odtwarzanie i utrwalanie treści Regulaminu za pomocą systemu teleinformatycznego, którego używa Kupujący. Każdy może nieodpłatnie zapoznać się z Regulaminem.
- Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie jest zapoznanie się z Regulaminem i jego akceptacja. Kupujący zobowiązany jest do przestrzegania postanowień Regulaminu.
- Kupujący może nieodpłatnie zakończyć, w każdej chwili, korzystanie ze Sklepu.
- Do korzystania ze Sklepu, w tym przeglądania asortymentu Sklepu oraz prawidłowego zawierania Umów Sprzedaży niezbędne są:
- urządzenie końcowe z dostępem do sieci Internet i przeglądarką internetową
- aktywne konto poczty elektronicznej (e-mail),
- włączona obsługa plików cookies,
- W przypadku zauważenia przez Kupującego nieprawidłowego działania którejkolwiek z funkcji Sklepu powinien on niezwłocznie poinformować o tym Sprzedawcę poprzez zgłoszenie uwagi za pomocą poczty elektronicznej lub połączenia telefonicznego
- W trakcie korzystania ze Sklepu, zabronione jest dostarczanie przez Kupującego treści o charakterze bezprawnym oraz podejmowanie przez niego działań zmierzający o nieprawidłowego funkcjonowania Sklepu, a także zabronione są działania naruszające prawo czy zmierzające do obejścia prawa, a także sprzeczne z zasadami współżycia społecznego lub dobrymi obyczajami.
§ 4
Informacje ogólne
- Sprzedawca w najszerszym dopuszczalnym przez prawo zakresie nie ponosi odpowiedzialności za zakłócenia w tym przerwy w funkcjonowaniu Sklepu spowodowane siłą wyższą, niedozwolonym działaniem osób trzecich lub niekompatybilnością Sklepu internetowego z infrastrukturą techniczną Kupującego.
- Przeglądanie asortymentu Sklepu oraz zakup Produktów nie wymaga zakładania Konta.
- Składanie zamówień przez Kupującego na Produkty znajdujące się w asortymencie Sklepu możliwe jest przez podanie niezbędnych danych osobowych i adresowych umożliwiających realizację Zamówienia bez zakładania Konta.
- Ceny podane w Sklepie są podane w polskich złotych i są cenami brutto (uwzględniają podatek VAT).
- Na końcową (ostateczną) kwotę do zapłaty przez Kupującego składa się cena za Produkt oraz ewentualny koszt dostawy, o której Kupujący jest informowany na stronach Sklepu w trakcie składania Zamówienia, w tym także w chwili wyrażenia woli związania się Umową Sprzedaży.
- Na każdy sprzedany Produkt wystawiany jest dokument sprzedaży w postaci rachunku uproszczonego, paragonu imiennego albo faktury VAT.
- Ceny podane w Sklepie mogą ulec zmianie (np. w ramach akcji promocyjnej lub wyprzedaży Produktu). Warunki Zamówienia, w tym cena za Produkt, nie mogą ulec zmianie w stosunku do Kupującego, który złożył Zamówienie przed dokonaniem zmiany cenowej. Promocje w Sklepie nie podlegają łączeniu.
- Gdy charakter przedmiotu Umowy nie pozwala, rozsądnie oceniając, na wcześniejsze obliczenie wysokości końcowej (ostatecznej) ceny, informacja o sposobie, w jaki cena będzie obliczana (np. za transport) oraz o innych kosztach, będzie podana w Sklepie w opisie Produktu.
§ 5
Zasady składania Zamówienia
Zamówienia poprzez Sklep można składać 24 godziny na dobę, 7 dni w tygodniu przez cały rok.
W celu złożenia Zamówienia należy:
- Wejść na stronę Sklepu ergooak.pl,
- Przeglądanie asortymentu Sklepu oraz zawierania Umów Sprzedaży Produktów nie wymaga zakładania Konta.
- Wybrać interesujące Produkty, zaznaczyć niezbędne pola (tj. kolor blaty i ilość) i dodać je do Koszyka poprzez przycisk DODAJ DO KOSZYKA
- Po wybraniu wszystkich Produktów przejść do Koszyka, zaznaczyć sposób dostawy i kliknąć przycisk PRZEJDŹ DO PŁATNOŚCI
- Wypełnić wszystkie pola tekstowe Formularza Zamówienia oznaczone gwiazdką, które są konieczne do prawidłowej wysyłki i realizacji zamówienia.
- W przypadku chęci otrzymania faktury do zamówienia przez Kupującego w odpowiednim miejscu podać NIP i nazwę firmy. Jeżeli Kupujący nie uzupełni tych danych to nie ma możliwości wystawienia faktury VAT na firmę przyszłości.
- W przypadku jakichkolwiek uwag niezbędnych do realizacji zamówienia należy w polu „UWAGI DO ZAMÓWIENIA” opisać wszelkie szczegóły, które usprawnią i umożliwią złożenie zamówienia.
- Wybrać jeden z dostępnych sposobów płatności i w zależności od sposobu płatności, opłacić zamówienie w terminie dwóch dni roboczych od daty złożenia zamówienia (zgodnie z §8.3)
- Zapoznać się i zaakceptować niniejszy Regulamin
- Po prawidłowym uzupełnieniu wszystkich pól nacisnąć przycisk KUPUJĘ I PŁACĘ, W zależności od wybranego sposobu płatności po naciśnięciu przycisku KUPUJĘ I PŁACĘ nastąpi:
- przy zaznaczeniu płatności szybkim przelewem automatyczne przekierowanie do bramki płatności
HOTPAY.przy zaznaczeniu płatności tradycyjnym przelewem wyświetlą się niezbędne dane Sprzedawcy do
realizacji przelewu. Dane Sprzedawcy zostaną również przesłane na podany przez Kupującego adres
e-mail.
- przy zaznaczeniu płatności szybkim przelewem automatyczne przekierowanie do bramki płatności
- Po opłaceniu zamówienia Kupujący ma możliwości zrezygnować z realizacji zamówienia do końca
dnia, w którym zrealizował płatność. Każdy Produkt jest wykonywany na zamówienie i zgodnie z §7.2
niniejszego Regulaminu czas jego produkcji liczy się od następnego dnia otrzymania płatności na
koncie Sprzedawcy. - Potwierdzenie realizacji zamówienia zostanie wysłane na adres e-mail podany przez Kupującego.
- Na podany adres e-mail zostanie również wysłany link z dostępem do panelu klienta z którego
będzie można pobrać dokument sprzedaży i śledzić status zamówienia.
§ 6
Dostawa towarów
- Sprzedawca zobowiązany jest do dostarczenia zamówionych Towarów bez wad na wskazany przez Kupującego adres dostawy.
- Dostawa Produktów jest możliwa na terenie obszaru Rzeczypospolitej Polskiej oraz wybranych krajów Unii Europejskiej.
- Koszt dostawy ponosi Kupujący i jest on doliczany do kwoty Zamówienia. W przypadku nieodebrania przesyłki przez Kupującego (np. od kuriera, z punktu odbioru) i powrotu paczki do Sprzedawcy, Kupujący ponosi koszt ponownego wysłania przesyłki.
- W przypadku chęci zmiany adresu wysyłki Kupującego może nastąpić wyłącznie w drodze poinformowania o tym Sprzedawcę na podany adres e-mail w §3.2 niniejszego Regulaminu maksymalnie do trzech dni od dnia rozpoczęcia realizacji zamówienia (zgodnie z §7.2)
- Kupujący może skorzystać z następujących metod dostawy lub odbioru zamówionego Produktu:
- Przesyłka kurierska DPD bez usługi wniesienia – w cenie produktu przy zakupie powyżej
1000 zł. W przypadku wyboru transportu kurierem DPD kierowca ma prawo odmówić
wniesienia przesyłki do lokalu docelowego. Wysyłka w każdy dzień roboczy. - Przesyłka kurierska DPD bez usługi wniesienia – 30 zł przy zakupie poniżej 1000 zł. W
przypadku wyboru transportu kurierem DPD kierowca ma prawo odmówić wniesienia
przesyłki do lokalu docelowego. Wysyłka w każdy dzień roboczy. - Usługa z wniesieniem realizowaną przez firmę ZADBANO – 150 zł. Wysyłka we wtorek i we
czwartek. - Odbiór osobisty – 0 zł
- Przesyłka kurierska DPD bez usługi wniesienia – w cenie produktu przy zakupie powyżej
- Metody dostawy i czas doręczenia dostępne są na stronie sklepu: www.ergooak.pl/dostawa.
- Sprzedawca informuje, iż w momencie odbioru Produktu, Kupujący powinien sprawdzić przy kurierze stan przesyłki a w razie zauważenia jakichkolwiek uszkodzeń lub braków w Produkcie lub w jego opakowaniu, powinien zażądać od kuriera sporządzenia protokołu ustalającego stan przesyłki oraz okoliczności powstania szkody. Brak sporządzenia protokołu nie stanowi przeszkody do zgłaszania wad Produktów w ramach rękojmi za wady rzeczy sprzedanej lub w ramach gwarancji.
§ 7
Czas realizacji zamówienia
- Czas realizacji wynosi 4-8 dni roboczych. Na czas realizacji zamówienia składa się okres
potrzebny na przygotowanie Produktów (3-6 dni roboczych) oraz czas dostawy (1-2 dni robocze). - Czas realizacji zamówienia rozpoczyna się w następnym dniu od dnia zaksięgowania wpłaty
na koncie Sprzedawcy lub na koncie pośrednika (serwis Hotpay). - Promocja „50 zł za każdy dzień opóźnienia” dotyczy przekroczenia ustalonego terminu na
wysyłkę Produktu tj. 6 dni roboczych z winy Sprzedawcy. W przypadku takiego opóźnienia
Sprzedawca zobowiązuje się na zwrot Kupującego 50 zł za każdy dzień roboczy zwłoki.
Powyższa akcja zwrotu środków za każdy dzień opóźnienia nie obowiązuję:- gdy w późniejszym terminie zostaną wysłane akcesoria niezwiązane z biurkiem tj. listwa na kable i
uchwyt na monitor, - w wyniku nieodebrania przesyłki przez kuriera w wyznaczonym terminie,
- w przypadku wyboru metody dostawy za pomocą firmy ZADBANO, ponieważ niniejsza firma
kurierska nie ma możliwości nadania paczek w każdy dzień roboczy.
- gdy w późniejszym terminie zostaną wysłane akcesoria niezwiązane z biurkiem tj. listwa na kable i
§ 8
Wykonanie umowy sprzedaży
- Zawarcie Umowy Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą następuje po uprzednim prawidłowym złożeniu uzupełnieniu przez Kupującego Zamówienia w Sklepie internetowym zgodnie z § 5 Regulaminu.
- Po złożeniu Zamówienia Sprzedawca niezwłocznie potwierdza Kupującemu jego otrzymanie oraz jednocześnie przyjmuje je do realizacji następnego dnia po otrzymaniu płatności. Potwierdzenie otrzymania Zamówienia następuje poprzez przesłanie przez Sprzedawcę Kupującemu stosownej wiadomości e-mail na podany w trakcie składania Zamówienia adres poczty elektronicznej Kupującego. Z chwilą otrzymania przez Kupującego powyższej wiadomości e-mail zostaje zawarta Umowa Sprzedaży między Kupującym a Sprzedawcą.
- W przypadku wyboru przez Kupującego płatności przelewem, płatności elektronicznych albo płatności kartą płatniczą, Kupujący obowiązany jest do dokonania płatności w terminie 2 dni kalendarzowych od dnia zawarcia Umowy Sprzedaży – w przeciwnym razie zamówienie zostanie anulowane.
- Początek biegu terminu dostawy Produktu do Kupującego liczy się od następnego dnia wpłynięcia środków za Zamówienia na rachunek bankowy Sprzedawcy.
- Produkt zostanie wysłany przez Sprzedawcę w terminie wskazanym w Zamówieniu w zależności od wybranego przez Kupującego sposoby dostawy.
- W przypadku zamówienia Produktów o różnych terminach dostawy, terminem dostawy jest najdłuższy podany termin. Nie dotyczy to promocji opisanej w §7.3.
§ 9
Wykonanie umowy sprzedaży
- Sprzedawca informuję, że Kupujący ma możliwość zwrotu wybranych Produktów.
- Produkt standardowo składa się z dwóch paczek. W jednym kartonie znajduje się stelaż, a w drugim blat.
- Kupujący nie ma możliwości zwrotu części Produktu (np. samego stelaża lub blatu).
- Sprzedawca oświadcza, że Kupujący ma prawo do zwrotu następujących Produktów:
Kolor stelaża Rozmiar (Długość i szerokość blatu) Kolor wykończenia Biały lub Czarny 120×60 cm
120×75 cm
140×75 cm
160×75 cm
180×75 cmMoreda - W przypadku chęci zwrotu innego Produktu niż opisany w §9.4 Regulaminu lub rezygnacji z niego w czasie produkcji przez Kupującego zgodnie z pkt. 3 art. 38 ustawy o prawach konsumenta sprzedawca ma pełne prawo odmowy, ponieważ ustalone zamówienie zostanie wykonane według specyfikacji Kupującego. Niniejsze prawo odmowy przyjęcia zwrotu Produktu Sprzedawca zastrzega sobie w przypadku gdy Kupujący zamówi:
- inne wybarwienie niż kolor standardowy (tj. Moreda)
- spersonalizowany Produkt posiadający otwory na przelotki do kabli lub kontaktu nablatowego,
- niestandardowy rozmiar blatu.
Jeżeli Kupujący chciałby zrezygnować z zamówionego Produktu (innego niż w §9.4 Regulaminu) w czasie jego realizacji to ma możliwość anulować swoje opłacone zamówienia maksymalnie do końca tego samego dnia co wykonał przelew, ponieważ w kolejnym dniu po zaksięgowaniu wpłaty rozpoczyna się jego proces produkcyjny. Stosowną wiadomość winien jest przesłać na adres e-mail Sprzedawcy kontakt@ergooak.pl.
- Jeżeli w zamówieniu będą znajdowały się akcesoria dodatkowe to istnieje możliwość zwrotu jedynie tych przedmiotów, które nie były niezbędne do personalizacji Produktu tj. listwa na kable i uchwyt na monitor. Przelotka na kable (okrągłą lub prostokątna) lub kontakt nablatowy nie podlegają zwrotowi.
§ 10
Obowiązku Kupującego podczas zwrotu produktu
- Kupujący winien jest zwrócić Produkt we własnym zakresie.
- Kupujący zobowiązany jest do samodzielnego zorganizowania transportu, prawidłowego zabezpieczania przesyłek oraz poniesienia wszelkich kosztów związanych ze zwrotem Produktu.
- Kupujący ma obowiązek przed wysyłką sprawdzić czy Produkt posiada jakiekolwiek wady lub uszkodzenia. Jeżeli takie posiada winien jest zrobić zdjęcia takich miejsc i przesłania ich przed wysyłką do Sprzedawcy na adres kontakt@ergooak.pl.
- Kupujący ma prawo do całkowitego zwrotu środków w przypadku gdy zakupiony Produkt wymieniony w §9.4 był nieużywany oraz niezmontowany. Wszelkie ślady użytkowania lub nawiercenia w blacie powstałe podczas jego złożenia oznaczają, że zakupiony Produkt był używany, a w momencie jego montażu Kupujący nie zauważył i nie zgłosił żadnych wad produkcyjnych lub uszkodzeń powstałych w trakcie transportu.
§ 11
Przebieg zwrotu produktu
- Kupujący ma prawo do zwrotu Produktu opisanego w §9.4 w terminie 30 dni od jego otrzymania oraz bez podania jakiejkolwiek przyczyny.
- W tym celu Kupujący winien jest przesłać Sprzedawcy pocztą elektroniczną na adres kontakt@ergooak.pl formularz zwrotów znajdujący się na stronie www.ergooak.pl/do-pobrania. Chęć zwrotu Kupujący winien jest wysłać 30 dni od daty odbioru przesyłki.
- W przypadku zamówienia, które obejmuje wiele Produktów, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach, termin wskazany w §11.1 biegnie od dostawy ostatniej rzeczy, partii lub części.
- Kupujący powinien odesłać Produkt na adres Sprzedawcy podany w niniejszym regulaminie niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy.
- Sprzedawca zwróci środki jedynie po otrzymaniu Produktu pod wskazany adres oraz pozytywnej weryfikacji zwrotu.
- Sprzedawca zwraca Kupującemu środki, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania produktu.
- Sprzedawca może nie zwrócić pełnej kwoty lub odmówić zwrotu środków w przypadku gdy otrzymany zwrot jest niepełny (np. brakujące części stelaża) lub produkt został uszkodzony (np. w trakcie transportu na skutek nieprawidłowego zabezpieczenia przesyłki).
- Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych metod płatności, jakie zostały przez Kupującego użyte w pierwotnej transakcji, chyba że Kupujący wyraźnie zgodził się na inne rozwiązanie, które nie będzie się wiązało dla Sprzedawcy z dodatkowymi kosztami
§ 12
Reklamacja i gwarancja
- Umową Sprzedaży objęte są nowe Produkty.
- Gwarancja na zakupione produkty obowiązuje na terenie Rzeczpospolitej Polski.
- Sprzedawca jest obowiązany dostarczyć Kupującemu Produkt wykonany zgodnie z Kartą charakterystyki produktu, która jest dostępna na stronie www.ergooak.pl/pliki-do-pobrania
- W przypadku wystąpienia wad zakupionego u Sprzedawcy towaru Kupujący ma prawo do reklamacji w oparciu warunki gwarancji Producenta.
- Producent udziela 60-miesięcznej gwarancji na zakupiony Produkt od dnia wydania Produktu Kupującemu. Jeśli w wyniku wykonania obowiązków gwarancyjnych Sprzedawca dostarczył Kupującemu Produkt wadliwy to termin gwarancji biegnie na nowo od chwili dostarczenia Produktu wolnego od wad lub zwrócenia Produktu naprawionego. Jeżeli Sprzedawca wymienił część Produktu, przepis powyższy stosuje się odpowiednio do części wymienionej. W innych wypadkach termin gwarancji ulega przedłużeniu o czas, w ciągu którego wskutek wady Produktu objętego gwarancją Kupujący nie mógł z niego korzystać.
- Odpowiedzialność z tytułu gwarancji obejmuje tylko wady powstałe z przyczyn tkwiących w sprzedanym Produkcie. Szczegółowe Warunki gwarancji są dostępne na stornie www.ergooak.pl/pliki-do-porania
- W ramach gwarancji, Sprzedawca zobowiązuje się do wymiany Produktu na nowy bądź do naprawy Produktu, według wyboru Sprzedawcy. Jeśli Produkt ze względu na charakter wady nie może zostać naprawiony, Sprzedawca wymieni Produkt na nowy. Jeśli Produkt względu na charakter wady nie może zostać naprawiony i nie ma możliwości wymiany Produktu na nowy, Sprzedawca dokona zwrotu zapłaconej ceny za Produkt wraz z poniesionym przez Kupującego kosztem dostawy Produktu.
- Reklamację należy zgłosić pisemnie na adres wymieniony w §3.1 lub drogą elektroniczną na adres podany w §3.2 niniejszego Regulaminu
- Konieczne jest aby w reklamacji zawrzeć niezbędne informacji tj. zwięzły opis wady, okoliczności (w tym datę) jej wystąpienia, zdjęcia wady, dane Kupującego składającego reklamację, oraz żądanie Kupującego w związku z wadą towaru.
- Produkty odsyłane w ramach procedury reklamacyjnej należy wysyłać na adres podany w §3.1 niniejszego Regulaminu.
- Odesłanie towaru spoczywa na Kupującym. Sklep może pomóc w odesłaniu produktu po spełnieniu warunków umożliwiających przyjęcie i wystawienie zlecenia odbioru towaru – zgodnie z §10 i §11.
- W wypadku uznania reklamacji i odesłania towaru do sklepu zwracane są koszty dostawy w kwocie maksymalnej 70 zł brutto co jest równe standardowej dostawie całego biurka lub jego części do Kupującego.
- Zgłoszenia reklamacyjne rozpatrywane są w terminie 7-14 dni od dnia dostarczenia Produktu wraz z opisem wady. Kupujący zostanie powiadomiony o wyniku postępowania reklamacyjnego poprzez pisemne zawiadomienie lub zawiadomienie skierowane na adres poczty elektronicznej Kupującego.
§ 13
Dane osobowe w Sklepie internetowym
- Administratorem danych osobowych Kupujących zbieranych za pośrednictwem Sklepu internetowego jest Sprzedawca.
- Dane osobowe Kupującego zbierane przez administratora za pośrednictwem Sklepu internetowego zbierane są w celu realizacji Umowy Sprzedaży, a jeżeli Kupujący wyrazi na to zgodę – także w celu marketingowym.
- Odbiorcami danych osobowych Kupujących Sklepu internetowego mogą być:
a. W przypadku Kupującego, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu dostawy przesyłką kurierską, Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego wybranemu przewoźnikowi lub pośrednikowi realizującemu przesyłki na zlecenie Administratora.
b. W przypadku Kupującego, który korzysta w Sklepie internetowym ze sposobu płatności elektronicznych lub kartą płatniczą Administrator udostępnia zebrane dane osobowe Kupującego, wybranemu podmiotowi obsługującemu powyższe płatności w Sklepie internetowym. - Kupujący ma prawo dostępu do treści swoich danych oraz ich poprawiania.
- Podanie danych osobowych jest dobrowolne, aczkolwiek niepodanie wskazanych w Regulaminie danych osobowych niezbędnych do zawarcia Umowy Sprzedaży skutkuje brakiem możliwości zawarcia tejże umowy
§ 14
Postanowienia końcowe
- Umowy zawierane poprzez Sklep internetowy zawierane są w języku polskim.
- Sprzedawca zastrzega sobie prawo do dokonywania zmian Regulaminu z ważnych przyczyn to jest: zmiany przepisów prawa, zmiany sposobów płatności i dostaw – w zakresie, w jakim te zmiany wpływają na realizację postanowień niniejszego Regulaminu. O każdej zmianie Sprzedawca poinformuje Kupującego z co najmniej 7 dniowym wyprzedzeniem.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym Regulaminie mają zastosowanie powszechnie obowiązujące przepisy prawa polskiego, w szczególności: Kodeksu cywilnego; ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną; ustawy o prawach konsumenta, ustawy o ochronie danych osobowych
§ 15
Prawo właściwe i spory
- Prawem właściwym dla umowy pomiędzy Kupującym a Sprzedającym, której przedmiotem są usługi świadczone przez Sprzedającego na warunkach określonych w Regulaminie, jest prawo polskie, w szczególności Ustawa z 10 maja 2018 roku o ochronie danych osobowych oraz przepisy RODO. Wszelkie spory związane z usługami świadczonymi przez Sprzedającego będą rozstrzygane przez właściwe miejscowo sądy w Hajnówce, a w przypadku gdy stroną sporów będzie konsument przez właściwe miejscowo sądy powszechne zgodnie z zasadami ogólnymi kodeksu postępowania cywilnego.
- Jeżeli którekolwiek postanowienie Regulaminu zostanie uznane prawomocnym orzeczeniem sądu za nieważne, pozostałe postanowienia pozostają w mocy